sobota, 27 kwietnia 2013

BEST

Wkooooooooońcu wiosna! kurde, kocham ten staaan, tą pogode, te weekendy i melanżowanie!
Poprawiłam trochę chemię, teraz tylko matma, i angielski :c troche będzie mi smutno zostawiac klase, ale nie mogę się juz doczekać wakacji i zacząc coś nowego ;> jestem strasznie pozytywnie nastawiona na wszystko! To niewiarygodne jak bardzo można byc szczesliwym po zmianie jednej decyzji zyciowej :))) Myśle nad zmianą koloru włosow ale nie mam pomysłu jaki.. chociaż szkoda mi włosów.. Ale ciągnie mnie do tegoo bardzo ;d
Dodaje kilka foteczek z piątkowego ogniska :) ogolnie baardzo miło, nie wiedzialam ze będzie tak dobrze ;d Pozdro dla kazej mordki :*

Sobotni wieczór z Sobota *.* http://www.youtube.com/watch?v=P2BGOtcod3U
pozostały 3 dni <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz