niedziela, 24 marca 2013

WSPOMINKI

To wstyd,żeby ludzie mi przypominali o blogspocie, oj wstyd.... ale mam czas, jutro nie wybieram się do szkoły, ani we wtorek, ani w środę, bo rekolekcję, czyli tak dużo wolnego! <3 lubie to max! Może się troche pouczę, napewno z matmy, zrobie projekt z chemii, i z angielskiego się wezmę :)))  muszę i chce poprawić te oceny, bo cięzko cięzko... musze schudnąc, kurde znów brakuje mi motywacji, to straszne.... nie mam mocy, ta pogoda mnie dobija, nie moge patrzeć na to wszystko :(((( jest 24 marzec ( mój tatuś na urodzinki! :* ) i nadal jest śnieg, no bardzo śmieszne... mam nadzieje ze to ostatni tydzień!
chce zmiany, potrzebuje zmiany, wewnętrznej i zewnętrznej, help!!!
109!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pare zdjęć, mega wspomnienia, cudowne czasy i tyle cudownych ludzi :) moje ulubione zdjęcia. kozackie melanże i dobre beki, eh tęsknie tęsknie tęsknie za tamtymi czasami, gdy byliśmy wszyscy razem :( pozdrawiam kazdą osobę ze zdjęcia!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz