sobota, 29 czerwca 2013

holiday!

ludzie, są wakacje! myśle ze to będą najlepsze wakacje w naszym zyciu, najlepsze melanże, imprezy, największy rozpierdol! to wszystko dzięki NAM, my grupa zajebistych dziewczyn rozkręcimy te wakacje, pożądnie! ludzie, pomyslcie ze nie musicie się przejmować poniedziałkami, ani sprawdzianami, jedynie imprezy, szaleństwa, alkohol i najlepsza ekipa przy sobie! rozpoczęcie wakacji, max zajebiste od początku do końca!!! jeziorko z misiami, pozniej chill, beka z wszystkiego, film spring breakers który zmotywował mnie do wszystkiego, i spacerek po 23! mistrz mistrzów, kozak, jestem tak bardzo szczęsliwa, tym wszystkim,moje życie w pewnym sensie jest bardzo cudowne, bo mam przy sobie tylu ludzi, prawdziwych ludzi, którzy mają te same myśli co ja, tak samo zryty mózg co ja, i tyle samo pozytywnych emocji!!!!!!!!!!!cieszmy się zyciem, mówię wam, mogłoby być zawsze gorzej! ja za około 11 dni będę w całkim innym swiecie, to będzie coś niesamowitego, ahhh nie mogę się doczekać, boziu ześlij pieniązki!!!!!!!!!!!!!!!!

chiil, muzyczka i wszystko mam ! :*
nie jedź :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz