czwartek, 4 października 2012

Dear October

Więc miałam napisać notkę, juz pare dni temu. Jeszcze raz przepraszam, ale nie miałam czasu. Jest jesteń, juz minął rok, szybciutko co? Ogólnie wszystko dobrze się układa, muszę się postarać z nauką, bo plany są, ale czy się dostane... :> Jakiś mam dobry humor, chociaż cały dzień sama spędziłam w domu :(
mój mężczyzna w pracy, młody na treningu, mama tez, nudzi mi się :(  Ale mam fajny plan na weekend, aczkolwiek nie na ten bo mój romeo spędzi sobote i niedziele w szkole. Zmieniając temat nie moge chodzić (prawie) sama. super ogólnie. jutro szpital i jezdzenie po lekarzach, przyzwyczaiłam się. Nie mogę przestać tańczyć!!!!! nawet ze złamanym palcem, bądz kością u stopy będę tańczyć!!!!
Dziś skończyłam czytać świetną ksiązke pt " Bez odwrotu " Jana Frey. Osobiście bardzo polecam, ksiązka mnie rozbiła, i nie spodziewałam się takiego końca. Tak czy siak jest na mojej liście "naj"
Ostatnio dostałam wiadomości na meja i na fbl od "Was" pokaż jakich kosmetyków używasz, pokaż jak dbasz o paznokcie, jak sie malujesz. Nie jestem do końca pewna, bo wiem, że będzie dużo ludzi którzy to skrytykują :) ale jesli naprawde tego checie to piszcie dokładnie co byście chcieli wiedzieć, być moze to opublikuje :) e-mail : roksianka.spot@o2.pl , bądz komentarze tutaj, albo komenatrze na fbl;u :)
o jej, rozpisałam się ostro dziś :) i to mi się podoba :)

do nastepnego! :*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz