niedziela, 8 kwietnia 2012

Easter

br br br, więc mamy wielkanoc, jest strasznie zimno, z domu mi się nie chce wychodzić :( mam nadzieje,że na urodziny będzie ciepło! + robie kołnierzyki do kupienia za 15 zł ! niedługo foto.
Przez jedną własną decyzje, nie wiedziałam,że tyle może się zepsuć. moim zdaniem, to trzeba docenić i zrozumieć, a nie tak jak się dzieje teraz. nic na siłę, ja juz powiedziałam. chociaż czasami ciężko i smutno, to nic nie można poradzić. rób jak chcesz..

nic mi się nie chce, jest mi zimno, i tęsknie. 

Czasami "nie", a Ty tak bardzo chcesz
Czasami "tak", a Ty odwracasz się
A czy nie widzisz, że ja oddycham w Twoich snach
Gdy nie widzi nikt?
Ty ciągle nie chcesz mi uwierzyć, że
Że tak po prostu ktoś zobaczył Cię
A czy ten kruchy świat, on jest miłości wart
On jest tego wart!
pamięta ktoś to jeszcze? eeeeh wspomnienia, i łzy w oczach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz