środa, 28 grudnia 2011

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

może i jestem zbyt nerwowa, i emocjonalna, no ale bronie swojego zdania. Tym bardziej bronie, kiedy dzieje się krzywda dzieciom oraz zwierzętom, bo to jedyne czego bronie! naprawde głęboko i szeroko mam ludzi, bo to oni są wszystkiego winni, i wstydzę sie i jestem tej samej 'rasy'. No bo kto inny zabija i maltretuje bez powodu? tylko ludzie. a dlaczego maltretują dzieci i zwierzęta? odpowiedz jest prosta i logiczna.. nie mają jak sie obronić. Słowa to jedyna obrona dla takich jak oni. Ludzie mają problemy ze sobą, i wyżywają się na tych którzy nie mają jak się obronić. jest dla mnie straszne, jak świat stał się poje*any.. widząc to wszystko co się dzieje, przyznam się,że płacze, i co moge zrobić ja, zwykła czternastolatka. to wszystko przez wychowanie i psychikę ludzi, którzy tak robią, a my nic juz nie zrobimy, chociaż możemy jedynie pomóc pokrzywdzonym, ale po co komu futro z foczek? popielniczka z zębów słonia? zegar z skorupy żółwia? torebka z węża? albo coś gorszego. po co ktoś kupuje psa, a kiedy juz się mu znudzi zostawia go w lesie? po co? po co?  napisałabym więcej, ale już mi łzy lecą. przepraszam, dziękuje za uwage.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz